vrijdag 14 december 2012

My jeans don't fit (2)

Dit is een vervolg op het eerste deel van My jeans don't fit. Klik hier om deze terug te lezen! 

Het duurt lang voor Jonathan komt. Zou het druk zijn op zijn werk? Hij werkt op een onderzoekscentrum waar ze onderzoek doen naar nieuwe geneesmiddelen. Hij is vaak heel vrij om zijn tijd in te delen, vandaar dat we bijna elke dag tussen de middag ergens gaan lunchen.

Ik neem misschien nog maar een Magnum, nu een witte. Hm hm hmm.. Ik neem er net een hap van als ik de sleutel in de deur hoor. Daar is hij met de patatjes! "Wat heb je meegenomen?"- vraag ik. "Nou.." -antwoordt hij."Ik wist niet zeker wat je wilde, dus ik heb twee grote patat, een bekertje pindasaus, een bekertje joppie-saus, 2 kroketjes, 2 frikandellen, een kaassouflé, een loempia en een berenklauw meegenomen. Oh, en een grote milkshake, daar had ik trek in! Welke smaak wil jij? Chocolade, vanille of aardbei?" Hij zet de grote tas neer en ik pak ondertussen grote borden en bestek. Hmm.. waar heb ik trek in? Ik begin maar met de patat op mijn bord met pindasaus. Ik ben er gek op, dus ben iets te enthousiast en giet bijna het halve bekertje op mijn bord, zo over mijn patat. Jonathan pakt ook zijn patat en neemt er een kroket bij. Je kunt dus nog alles kiezen, zegt hij nog..


Wat smaakt dat goed zeg. En ik vind het erg fijn dat Jonathan nu even thuis is, hij werkt vaak zo lang en ik zit hier vooral alleen maar thuis. Ik lig vaak in de tuin te zonnen... kijk series, en noem maar op!  De patat gaat er ondertussen goed in.. Ik begin ook met een kroket en doop hem in de pindasaus. Wat een goede combinatie! Ik heb ook wel trek in een frikandel of een kaassouflé... of.. nou, ik neem ze maar gewoon allebei. Het zijn kleintjes!

Na een minuut of 10 is mijn patat op, de kroket, frikandel en kaassouflé ook en begin ik aardig vol te raken. Ik neem af en toe een slok van alle drie de milkshakes en ga even onderuit zitten. Uitbuiken... Ik voel een paar zachte handen op mijn wangen en voel ze zachtjes naar beneden glijden.. naar mijn borsten en naar.. mijn buikje. Ik voel dat 'ie aardig hard is en Jonathan merkt het ook op. "Zit je al vol?" -vraagt hij. "Dat kan toch haast niet van dat beetje patat en een paar snacks? Wil je de loempia delen?" Hij snijd hem al in twee ongelijke stukken. "Ik hoef niet meer zo'n groot stuk. Neem jij de rest maar!" Ik haal diep adem en kom weer overeind. Ik merk niet dat mijn t-shirt omhoog kruipt en mijn buik bloot is. Uit het niets zegt Jonathan: "Je begint flinke vetrollen te krijgen!". Ik word rood en trek mijn shirt snel naar beneden. "Hoe bedoel je?" -vraag ik hem.

Hij streelt mijn buik en zegt dat het niet erg is. Ik heb geen trek meer in mijn eten, maar hij zegt dat het anders zonde is om weg te gooien. Vanavond eten we gezond en gaan we lekker een stuk wandelen belooft hij. Ik eet het grootste stuk van de loempia op en de berenklauw bewaart hij voor later in de koelkast. De joppiesaus gaat ook de koelkast in.

"Ik heb je kleding trouwens opgehaald, het staat in de slaapkamer. Ik moet er zo weer vandoor.. vanavond staat?"- vraagt Jonathan. Hij geeft me een kus, een knipoog en nog een kus op mijn buikje. "Het valt allemaal best mee. Ik vind je mooi".

Even later vertrekt Jonathan en ga ik naar de slaapkamer om me wat op te frissen en aan te kleden. Ik zie mijn  bed en denk.. een klein dutje kan geen kwaad. Om 18:00 word ik wakker. Jonathan maakte me wakker met een heerlijke kus. "Kom op, kleed je aan, dan gaan we!"

Ik pak mijn khaki broek en ga op bed zitten. Ik trek de broek omhoog en.. verrek! Deze is ook gekrompen! "We moeten echt een klacht indienen, Jo!" -roep ik. Jonathan komt de kamer in en ziet mij me in mijn broek proberen te wurmen. Zie ik daar twinkelingen in zijn ogen?

.. Wordt vervolgd!

48 opmerkingen:

  1. Leuk die verhalen!
    Ik wacht al op de volgende !
    Is de eigenares van deze blog eigenlijk ook dik ?
    Ik hou zelf van dikke vrouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi [Anoniem],

      Ik weeg zelf 108 kilo, ben recent een paar kilo aangekomen... Ik klim nu weer in de pen, dus snel meer!

      Liefs,

      Lisa

      Verwijderen
  2. Goed bezig dus lisa:)! Ik heb ook wel leuke receptjes voor je!

    Ga zo door! En zeker een hele leuke goeie blog dit.

    Mocht je interesse hebben hoor ik het wel.

    X joris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je echt goede recepten hebt (met foto!), mail me, ga ik 'm uittesten en plaats ik 'm online!

      Verwijderen
  3. Ik heb dit Zelf ook eens mee gemaakt.
    Ik had broeken gekocht toen ik 95 kilo woog maar bleef daarna zeker 8 weken thuis,
    het enige wat ik deed was eten, drinken, tv kijkken en slapen. Na die "pauze" heb ik me weer gewogen 120 kilo
    Xxxx
    Groeten hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hoe zwaar weeg je nu hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inmiddels weeg ik ongeveer 135 kilo, maar ik ben niet van plan om op dieet te gaan ;)
    Groeten Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat zijn goei berichten hanne ben je van plan om nog zwaarder te worden dan ?

      gr danny

      Verwijderen
    2. sorry voor de tik fouten

      gr danny

      Verwijderen
  6. Dan weeg je al lekker zwaar en heb je ook doel of gewicht in je gedachten hoe zwaar je wilt zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, ik heb geen doelgewicht maar ik weet zeker dat ik nog ga aankomen
    Groeten uit Limburg,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goeden voornemen voor 2013.
      dus je vind het lekker om dik te zijn en om dikker te worden.
      en hoe oud ben je hanna

      Verwijderen
    2. dat zijn goede bericht dat je zeker weet dat je nog meer gaat aankomen mag ik ook vraagen waarm je dat zaker weet hanna

      gr danny

      Verwijderen
  8. Sorry dat ik pas zo laat reageer, ik ben 28 en ik weet zeker dat ik nog ga aankomen omdat ik het lekker vind
    Groeten Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben 27, geef niet dat je zo laat reageerd.
      en wil je dan er zo uit zien als big cutie echo hanna.
      ben je al lang een liefhebber van eten.
      Gr Robin

      Verwijderen
  9. Ik weet niet of ik zo dik wil worden maar wel lekker dik, ja ik ben toch al lang 'fan' van eten ik werd als kind ook altijd gepest omdat ik dikker was dan de rest
    Xxx Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke ik ken het ik was ook altijd dikker dan de rest en me oranje haar kleur telde ook mee.
      Je wilt lekker dik zijn dus een kilo of 150.
      mag ik je ook vragen heb je ook Facebook.
      groetjes Robin

      Verwijderen
    2. is niet erg kan je laat reageerd dat is niet erg toch hanna dat je dikker was dan de rest wat verst jij onder lekker dik als ik vraagen mag als je facebook heb mag ik je dan ook toevoeggen ??

      gr danny

      Verwijderen
  10. Nee, sorry ik heb geen Facebook.
    En let lekker dik bedoel ik inderdaad ongeveer 150 kilo
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke maar 150 kg klinkt goed.
      zal je goed staan hanna.
      en mischien bevalt 150 kg zo goed dat je voor de 180 gaat.
      groetjes Robin

      Ps ben je nog aangekomen met je gewicht.

      Verwijderen
  11. Hoi ik weet niet of ik ben aangekomen want ik heb mezelf niet meer gewogen en ja wie weet ga ik dan verlangen naar meer dan 150 kilo.
    Groeten Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat zou wel mooi zijn als je miss verlangt naar meer dan 150 kilo als je het zelf mooi vind waarom niet toch

      gr danny

      Verwijderen
  12. heb je msn Hanna
    xxx lisaa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nee sorry wat betreft facebook, twitter, skype, msn en zo heb ik niks.
    ik reageer pas zolaat omdat ik de laatste weken bijna geen vrije tijd meer had.
    xx Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maak msn aan kunnen we gezellig met zen 2tjes praten
    Xxx lisaa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Of met ze 3en maar als je geen andere sociale media heb geef het niet hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoals ik al zei: ik ben wat dat soort dingen betreft niet echt handig, kunnen jullie me uitleggen hoe?
    Als jullie het doen zet ik MISSCHIEN wel een foto van mij het internet.
    Xxx Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor hanna.
    we helpen graag.
    als je nu Facebook heb,maak je een profiel aan.
    je volgend als gewoon stap voor stap.
    zoals gebruikers naam en wachtwoord.
    groetjes
    Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. als je dat gedaan hebt kan je je naam evt woonplaats school opleiding werk toevoeggen wat je zelf wilt foto's toevoeggen via de pc of mobiel wat je zelf wil net als robin zecht het wijst zich stap voor stap
    gr danny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt maar ik had het eigenlijk of over msn.
    Zouden jullie kunnen zeggen hoe dat moet?
    xx hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja je gaat naar hotmail.com of tegenwoordig Skype en je maakt een account aan en dat volg je ook stap voor stap
    groetjes Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jullie moeten echt zoeken op Google naar : tiffany cushinberry zij is echt hot!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik ben pas 12 maar vind dit nu al super, ben ik ziek?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nee je bent gewoon
    alleen hou je van dikheid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb tzelfde en ben pas 13

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben ook heel dun , maar wil dat juist niet zijn. Is dat gek?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nee.
    en hoe zwaar je nu en hoe zwaar en dik wil je zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik ben 16. Ik vind dik ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik dacht eerst dat er nienand anders was die dik ook mooi vind, en het wil zijn. Wel dus! Daar ben ik heel blij om

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ??'robin' wat bedoel je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoelde dat het niet gek is om dik te zijn.
      En ik wou vragen hoe zwaar je nu weegt en hoe zwaar je in je toekomts wil wegen.

      Verwijderen
  30. volgens mij weeg ik50 kilo, ben ong 175 cm lang, en ik wil in ieder geval beginnen met 65 kilo.

    Gr. Max(die jongen van 13)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Sorry trouwens voor de late reactie, en natuurlijk is dit niet mn einddoel ik wil nog veel zwaarder en dikker worden, maar dit is om rven te beginnen

    Xxx Max

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Sorry trouwens voor de late reactie, en natuurlijk is dit niet mn einddoel ik wil nog veel zwaarder en dikker worden, maar dit is om rven te beginnen

    Xxx Max

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Correctie: ik wil beginnen met 80-85 kilo
      Xxx Max

      Verwijderen
  33. Voeg me toe lisaa_kizz@hotmail.com
    Xxx Lisaa

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Komt er nog een derde deel want ik vind het wel een leuk verhaal.
    Jasper

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind dik ook heel lekker maar ban zelf niet dik hou er van om dan lekker in die vetrolletjes te voelen het is zo lekker zacht en dat voelt ook zo lekker. Hebben jullie dat ook. Ik weet zelf niet of ik dikker wil worden want dan krijg ik ook zo'n lekker zacht lichaam.ik twijfel heel erg . Ik denk dat ik gwn van dikke mensen hou en aan hun vetrolletjes wil voelen. Ik hou gwn van vet maar wil ik dikker worden of niet. Ga ik dikker worden of niet. Weet het niet
    Jasper

    BeantwoordenVerwijderen